مجری تلویزیون: اگر به گذشته برگردم دیگر این شغل را انتخاب نمی‌کنم

از سراسر وب

عبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی گفت که ممنوع‌الکاری را تجربه کرده است.
ایسنا نوشت:عبدالله روا مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره ممنوعیت کاری اش در تلویزیون نیز سخن به میان آورد و علت تجربه خود در این زمینه را چنین توضیح داد: این اتفاق خیلی اتفاق عجیبی نیست و شاید اغلب دوستان من که برنامه پرمخاطب داشتند حداقل مقطعی تجربه ممنوع الکاری داشته اند. من هم تجربه ممنوع الکاری داشتم اما تاکنون اعلام نکرده بودم.

وی گفت: سه چهار بار اخطارهای جدی داشتم که به واسطه انتقاداتی که به جاهایی که داشتم پیش آمده بود. هم در برنامه «ویدئو چک» و هم در برنامه هایی که حوزه ورزشی نبودند. در مقطعی اجرا نداشتم اما با گفت و گو حل می شد و دوباره برگشتم. به هر حال وقتی با تلویزیون کار می کنیم بر این باوریم که چارچوب ها را باید رعایت کنیم. و توافق کردن یا نکردن با تلویزیون امری عادی است. من بیش از ۱۰ بار شده که در تلویزیون در خصوص موضوعی به توافق نرسیدم. عاشق کارم هستم اما اگر به ۲۰ سال پیش برمی گشتم دیگر این شغل را انتخاب نمی کردم چرا که سختی های زیادی دارد.

روا با اشاره به برخی مجریان‌ که این روزها با تلویزیون همکاری ندارند، یادآور شد: شاید تعدادی از دوستان ما ترجیح بدهند الان کمتر کار کنند اما حس می کنم به طور کلی حتی اگر تلویزیون را دوست نداشته باشیم، باید بدانیم که این رسانه یک داشته همگانی است، اگر با همه افرادی که در آن هستند هم مخالف باشیم، نمی توانیم بگوییم برای ما نیست. از پول ما هزینه می شود اگرچه حتی گاهی شاید برخلاف سلیقه ما کار کند. تا زمانی که احساس کنم بودنم از نبودنم مفیدتر است و این عرصه به من فرصت می دهد که با مخاطبان در ارتباط باشم، به ویژه در حال حاضر که مردم احتیاج به شادی دارند، به این فکر نمی کنم که میدان را خالی کنم. این موضوع را جدای از مسائل دیگر می بینم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.