مهدی قائدی و همسرش در رقابت عاشقانه روی دست گلزار و همسرش آمدند!

از سراسر وب

همسر مهدی قائدی، ستاره معصومی یک استوری منتشر کرده است که در صفحه شخصی اش در این تصویر عاشقانه و احساسی به استقبال مهدی قائدی در فرودگاه رفت.

شب گذشته مهدی قائدی بالاخره توانست طلسم جام نگرفتن با یک تیم را بشکند و با تیم ملی فوتبال ایران قهرمان تورنمنت کافا در تاشکند شود.

در همین خصوص ساعاتی پیش ستاره معصومی همسر ستاره بوشهری تیم ملی با انتشار یک استوری عاشقانه در صفحه شخصی اش نشان داد که برای استقبال از همسرش به فرودگاه رفته است.

با این حال نکته جالب این استوری گل های رز قرمزی است که او‌ برای هدیه دادن به مهاجم خوش تکنیک شباب الاهلی در نظر گرفته است.

البته مهدی قائدی هم پس از بازگشت به ایران، با بازنشر این استوری همسرش از جمله عاشقانه «عشق جان» برای ابراز علاقه به او استفاده کرده است.

پاسخ عاشقانه مهدی قائدی به استوری دلتنگی همسرش

به گزارش وقت صبح، مهدی قائدی ستاره فصل پیش تیم استقلال این روزها به همراه تیم ملی فوتبال برای شرکت در تورنمنت کافا به کشور ازبکستان سفر کرده است.

البته او پس از پایان این مسابقات باید برای حضور در تمرینات تیم شباب الاهلی راهی کشور امارات شود.

با این وجود هنوز برخی از طرفداران آبی پوشان پایتخت امیدوارند باشوی تکنیکی تیم شان بار دیگر بتواند با مدیران استقلال به توافق برسد و به ایران برگردد.

در همین راستا ساعاتی پیش ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار یک استوری عاشقانه در صفحه مجازی اش از دوری او ابراز دلتنگی کرده است.

همین امر سبب شده که حالا ستاره بوشهری تیم ملی با بازنشر استوری همسرش و اظهار دلتنگی اش به او ابراز احساسات کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.