مورد خاص مامه تیام را به تهران کشاند | مذاکره با استقلال یا پرسپولیس؟

از سراسر وب

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مدت دو هفته برگزار نمی‌شود و همین موضوع باعث شده تا مامه تیام مهاجم محبوب و سابق استقلال، هوس بازگشت به ایران را کرده و برای گذراندن تعطیلات، به تهران بیاید.

تیام که عملکرد بسیار خوبی در کایسری اسپور داشته و فقط با یک گل کمتر و پس از ادین ژکو و مائور ایکاردی نامدار در رده سوم برترین گلزن‌های سوپر لیگ قرار دارد، همچنان چهره‌ای محبوب نزد هواداران استقلال است و آنها رویای بازگشت این مهاجم سنگالی را در سر دارند.

این بازیکن مدت زمان بسیار کوتاهی و در لیگ هفدهم به استقلال پیوست و اوج عملکرد او به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازمیگردد که مقابل ذوب آهن هت تریک کرد و به ثمر رساندن گل‌های متعدد برای آبی‌های پایتخت، او را به چهره‌ای محبوب نزد هواداران تبدیل کرد.
حالا تیام در صفحه اینستاگرام خود تصویری را با لوکیشن تهران منتشر کرده تا هواداران فوتبال در ایران و بخصوص علاقه مندان به استقلال، درخشش او با لباس آبی را در ذهن مرور کنند و البته یک بار دیگر حسرت از دست دادن این مهاجم ششدانگ را بخورند.

نکته جالب درباره تیام این است که او از تعطیلات سوپرلیگ نهایت استفاده را برده تا برای ترمیم دندان‌های خود به دندانپزشکی در تهران مراجعه کند و البته دیداری هم با دوستانش در ایران داشته باشد.

به این ترتیب بر خلاف شایعات منتشر شده او هیچ مذاکره ای با استقلال و پرسپولیس در تهران نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.