نگاهی به کتاب‌های روایت فتح درباره شهدا، اسرا و جانبازان ارتش

از سراسر وب

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات روایت فتح، در طول سال‌های فعالیت خود روایتگر شخصیت‌ها و زوایای مختلفی از دفاع مقدس بوده است. این نشر اقدام به انتشار خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و حتی شهدای مدافع حرم کرده است اما بی‌شک بخش مهمی از تاریخ جنگ به دست دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی رقم خورده است.

انتشارات روایت فتح تاکنون ۲۲ عنوان کتاب اختصاصی درباره شهدا، اسرا و جانبازان ارتش دارد که در ادامه به معرفی برخی از این عناوین می‌پردازیم.

مجموعه ۶ جلدی آسمان (خاطراتی از زندگی مشترک شهدای نیروی هوایی ارتش به زبان همسر) که شامل خاطراتی از شهیدان عباس بابایی، حمیدرضا سهیلیان، علیرضا یاسینی، منصور ستاری می‌شود.

مجموعه کتاب‌های «آسمان» که بر اساس مصاحبه با همسران شهدای نیروی هوایی نوشته شده و شامل خاطراتی زیبا از زندگی مشترک با شهدا است، مخاطبان را بیش از پیش با اخلاق و رفتار این الگوهای ماندگار آشنا می‌کند.
جلد اول و نهم مجموعه مادران (خاطرات سربازان زرتشتی ارتش به زبان مادر)

جلد هفت و سیزده مجموعه از چشم‌ها (خاطرات شهیدان صیاد شیرازی و منصور ستاری)

جلدهای هشت، دوازده، هفده و نوزدهم مجموعه نیمه پنهان ماه (خاطرات شهیدان کلاهدوز.آبشناسان.تحویلداری و عباسی به زبان همسر)

سرباز شهر ممنوعه (خاطرات جانباز نیروی زمینی ارتش نجاتعلی اسکندری)

چریک (خاطرات جانباز حسین فاضلی از گردان ۲۳۱ تانک)

این اثر، روایت کوشش و مبارزه‌ی یکی از مبارزان عرصه پرتلاطم نیم قرن اخیر است که میدان‌ها و صحنه‌های گوناگون زندگی و مبارزاتی متفاوتی را از سر گذرانده. مردی که از نزدیک شاهد فروپاشی و ضعف دستگاه اشرافیت و سلطنت بوده و پس از طلیعه‌ی انقلاب اسلامی چون سربازی وفادار و متعهد به پاسداری از کیان و امنیت ایران اسلامی پرداخته. او، روایتگر شجاعت و رشادت نیروهای مؤمن ارتشی است که با وجود همه‌ی توطئه‌ها و هجمه‌های منافقان و بدخواهان این مرز و بوم علیه سازمان نیروهای مسلح، دوش به دوش سپاه پاسداران و نیروهای مردمی در برابر ارتش متجاوز و سراپا مسلح بعثی ایستادگی کردند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر بلندترین قله‌های افتخار و رشادت به اهتزاز درآوردند.

علاقه‌مندان به مطالعه و خرید این کتب می‌توانند با واحد فروش انتشارات روایت فتح ارتباط گرفته و یا به کتاب فروش‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.