هفته مد لندن، اینبار متفاوت برگزار گردید

از سراسر وب

«هفته مد مردانه لندن» با خلاقیت بیشتری که امسال داشت، به اتفاقی متفاوت با سال های قبل مبدل شد.

نمایش مدل‌های لباس مردانه «هفته مد ژوئن لندن» که روز دوشنبه دوازدهم این ماه به پایان رسید، موج بعدی دنیای مد را به بهترین شکل به نمایش گذاشت و در عین حال رویکردی پایدارتر و متمرکز بر تنوع را در پیش گرفت.

در حالی که بسیاری از نمایش‌ها و ارائه‌ها به صورت سنتی و حضوری برگزار شدند، هفته مد لندن امسال خلاق‌تر از همیشه بود و نمایش‌هایش را به‌رایگان و بدون نیاز به بلیت، به‌صورت آنلاین پخش کرد و در حرکتی بدیع، درهای دنیای اغلب دور از دسترس مد را به روی عموم مردم گشود.

نحوه نمایش مد همواره در حال تغییر است. به عنوان مثال نمایش ورساچه در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ را به یاد بیاورید که به طرفدارانش فرصت داد طرح‌ها را بلافاصله را از سکوی نمایش خریداری کنند.

در لندن، معمولا بزرگ‌ترین هفته‌های مد در ماه‌های فوریه و سپتامبر به ترتیب برای مجموعه‌های پاییز/زمستان و بهار/تابستان برگزار می‌شوند اما رویداد چهارروزه میانه سال تغییر و نوآوری در صنعت مد را می‌آزمایند.

هفته مد لندن که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، ابتدا یک رویداد بسیار کوچک‌تر بود و تنها چهار طراح در یک برنامه رسمی حضور می‌یافتند؛ با وجود این شورای مد بریتانیا (BFC) آن را جدی گرفت.

این رویداد در سال ۲۰۱۲ با عنوان «مجموعه‌های لندن: مردانه» (London Collections: Men) آغاز شد و در سال ۲۰۱۶ به «هفته مد مردانه لندن» تغییر نام داد. در سال ۲۰۲۰، این رویداد مد به نمایشی خنثی از نظر جنسیتی تبدیل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.