هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند

از سراسر وب

به گزارش ورزش ۳۶۰، تماشاگران معترض تیم سپاهان برای اینکه اعتراض خود را به نتایجی که تیم سپاهان با مربیگری مورایس گرفت، محرم را صدا زدند و برخی از شعارهای آنها علیه تیم سپاهان به مسائل شخصی این مربی برمی‌گشت!

هفته‌هاست تیم سپاهان با مربیگری مورایس وارد بحران شده است اما نتوانسته از این بحران بیرون بیاید و این موجب اعتراض تماشاگران تیم سپاهان شده است. آنها خواهان برکناری این مربی پرتغالی شده اند. البته که باشگاه سپاهان بر مبنای احساس تصمیم نخواهد گرفت و اینطور نیست که بلافاصله بعد از شعار تماشاگران قرارداد این مربی را فسخ کند اما شرایط در اصفهان اصلا به سود تیم مورایس نیست و اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، این مربی حتی در صورت تمایل باشگاه شرایط روحی و روانی خوبی برای ادامه کار در دیار نصف جهان نخواهد داشت.

این اتفاق یک بار حتی برای امیر قلعه‌نویی هم رخ داده بود. شکست در برابر نساجی در خانه و از دست دادن شانس قهرمانی موجب شعار علیه سرمربی وقت تیم سپاهان شد و در ادامه عرصه برای او این قدر تنگ شد که جای خود را به مربی جدید داد.

شاید مورایس فصل را به پایان ببرد اما به طور حتم با این روند آینده خوبی در تیم اصفهانی نخواهد داشت، چون مردم در تیم‌های محبوب و بزرگ تاثیر گذار هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.