هواپیمایی که علیه قهرمانی پرسپولیس به زمین نشست

از سراسر وب

مس رفسنجان که در هفت هفته پایانی لیگ با سه تیم مدعی قهرمانی بازی دارد برای میزبانی از پرسپولیس به رفسنجان برگشت‌.
به گزارش همشهری آنلاین مس رفسنجان سال سخت ۱۴۰۱ را با شیرینی برد مقابل تراکتور به پایان رساند و به تعطیلات رفت. تمرینات شاگردان محمد ربیعی پس از پنج روز تعطیلی از سوم فروردین در زمین دانشگاه تهران برگزار شد و این تیم خود را آماده مصاف سرنوشت‌ساز با پرسپولیس می‌کند.

مسی‌ها عصر دوشنبه از تهران عازم رفسنجان شدند تا در فاصله چهار روز مانده تا میزبانی از پرسپولیس تمرینات خود را در شهر خودشان ادامه دهند. این تیم در شرایطی میزبان پرسپولیس است که سرخ‌ها برای قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده لیگ ندارند، اما بازی با مس در رفسنجان یکی از مسابقه‌های بسیار سختشان محسوب می‌شود.
مس که در این فصل آمار دفاعی خوبی داشته، در رفسنجان نیز شکست‌ناپذیر بوده و تلاش می‌کند این روند را مقابل پرسپولیس نیز حفظ کند. جالب اینکه نارنجی‌پوشان رفسنجان سه بازی با مدعیان قهرمان لیگ، پرسپولیس، استقلال و سپاهان دارند و در شرایطی که استقلال و پرسپولیس دیگر با سپاهان بازی ندارند، این تیم می‌تواند در تعیین قهرمان لیگ نقش ایفا کند.

مس رفسنجان با انگیزه بالا تمرینات خود را ادامه می‌دهد و باید دید در اولین گام از سال جدید شمسی چه عملکردی مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.