هیولای متجاوزگر اتریشی به بخش عادی زندان منتقل شد

از سراسر وب

آقای فریتزل ملقب به هیولا که یک مرد متجاوزگر اتریشی است و سالهای طولانی با حبس دخترش در زیرزمین خانه بارها به او تجاوزر کرده بود حالا  طبق حکم دادگاهی در اتریش میتواند از بازداشتگاه ویژه مجرمان دارای اختلال روانی به یک زندان عادی منتقل شود.

به گزارش یورونیوز، خبرگزاری رسمی اتریش گزارش داده است که با این حال قاضی در حکم خود تصریح کرده «یوزف فریتزل» ۸۸ ساله باید به طور منظم در روان‌درمانی شرکت کند و در یک دوره آزمایشی ۱۰ ساله در زندان تحت ارزیابی‌های روانپزشکی قرار گیرد.

هرچند دادگاه درخواست برای آزادی او از زندان را رد کرده است، با این حال این تصمیم همچنان یک برد برای تیم حقوقی آقای فریتزل به شمار می‌رود چرا که شرایط یک زندان معمولی در مقایسه با کنترل‌های سخت در یک موسسه روانپزشکی وضعی بهتر محسوب می‌شود.

جنایت فجیع او در سال ۲۰۰۸ فاش شد و در سال ۲۰۰۹ به دلیل ارتکاب زنای با محارم، تجاوز جنسی، زورگویی، زندانی کردن و به بردگی گرفتن دخترش و همچنین قتل از روی سهل‌نگاری یکی از پسرانش محکوم شد.
آقای فریتزل در سال ۱۹۸۴ دختر ۱۸ ساله‌اش را در زیرزمین خانه خود در شهر آمشتتن در شمال اتریش، که با عایق صوتی پوشانده بود، حبس کرد. در طول ۲۴ سال او بارها به دخترش تجاوز کرد و از وی صاحب هفت فرزند شد که یکی از آنها جان سپرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.