واکنش رئیس صداوسیما به حاشیه‌های برنامه «هفت»

از سراسر وب

پیمان جبلی در واکنش به انتقادات نسبت به سخنان ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده «هفت» به ارائه توضیحاتی پرداخت.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا به اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده «هفت» و واکنش‌های انتقادی نسبت به آن در خانواده سینما، این‌گونه واکنش نشان داد: ما در فضای غبارآلودی که در ماه‌های اخیر با آن روبه‌رو بودیم شاهد موضع‌گیری‌های غلطی از سمت برخی چهره‌ها و هنرمندان بودیم که تصورات و تحلیل‌ها و روایت‌های غلط آن‌ها باعث شد اینها به عرصه‌ای وارد شوند که شاید بخش زیادی از واقعیت را نتوانستند ببینند و سخنانی بیان کردند که احساسات بخش عمده‌ای از جامعه را جریحه‌دار کرد.

رئیس صداوسیما افزود: واکنش‌ها به این رفتارها، عکس‌العمل‌ها و کنش‌ها طبیعتاً متفاوت بوده است و آنچه توسط مهمان و کارشناس برنامه‌ها مطرح می‌شود طبیعتاً موضع و نظر خودشان است.

وی درباره ادبیات به‌کاررفته در این برنامه هم تصریح کرد: آنچه باید به آن توجه کرد این است که در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای که پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود، شاید با ادبیات مناسبی بیان نشد اما واکنشی به آن رفتارها و اظهارنظرهایی است که در طول این چند ماه بیان شده بود.

به گزارش تسنیم، برنامه «هفت» همزمان با جشنواره فیلم فجر از شبکه سه به شبکه نمایش آمد و بهروز افخمی آن را اجرا می‌کند. حاشیه‌ها به اظهارات ابوالقاسم طالبی برمی‌گردد که گفته بود «برخی از زنان سلبریتی، یائسگی خود را به گردن جمهوری اسلامی می‌اندازند». طالبی در ادامه، آنها را از بورس افتاده می‌خواند و می‌گوید: «این بازیگران زن تا از مرز پنجاه‌سالگی رد می‌شوند، روسری برمی‌دارند و منتقد جمهوری اسلامی می‌شوند».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.