واکنش طارمی به عکس ها و غیبت حاشیه ساز سردار؛ همه دلیل آن را می دانیم | از من کم کاری دیدید بگویید!

از سراسر وب

مهدی طارمی گفت که امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است و همه بازیکنان موظف هستند به او احترام بگذارند.
به گزارش همشهری آنلاین پس از حذف تلخ از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و تساوی بدموقع برابر براگا، مهدی طارمی به تهران آمد تا فیفادی فروردین را با تیم ملی ایران پشت سر بگذارد. او در جدال برابر روسیه، تک گل تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد و البته دو موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد.

مهدی طارمی در پایان این بازی و در میکسدزون استادیوم آزادی گفت: ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و همان‌طور که دیدید، موقعیت‌های زیادی داشتیم. به نظر من، می‌توانستیم راحت بازی را برنده شویم. ولی متأسفانه شرایط آنطور پیش نرفت که بازی را پیروز شویم.

* باید این بازی را می بردیم
در کل، هدف خوبی داشتیم و انرژی مثبت در تیم دیده می‌شد. این بزرگترین حسن این دیدار بود. تعدادی از بازیکنان تیم ملی جدید هستند و به زمان نیاز است تا هماهنگ شویم. به نظرم در کل اتفاق خیلی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم. می‌توانستیم بازی را ببریم و باید می‌بردیم. ولی هدفمان این بود که بتوانیم موقعیت زیاد درست کنیم و در این هدف نیز خوب کار کردیم.

همه بازیکنان باید به امیرخان احترام بگذارند
اکنون امیرخان سرمربی تیم ملی هستند و همه بازیکنان موظف هستند به ایشان احترام بگذارند. ایشان در گذشته بازیکن تیم ملی بوده، مربی خوبی بوده‌اند و در جاهایی که بوده، افتخارات زیادی کسب کرده است. همه بازیکنان موظف هستند تا تمام تلاش خودشان را بکنند و تا جایی که می‌توانند ابتدا برای ایران همه کاری انجام دهند و سپس برای تیم و سرمربی هم تلاش کنند.

غیبت آزمون بخاطر مسائل خانوادگی بود
غیبت سردار آزمون؟ همه می‌دانید که غیبت او به دلیل مسائل خانوادگی بود. او تازه دارد جایگاهش را در لورکوزن به دست می‌آورد.

* برای سردار حاشیه نسازید، هماهنگ شده بود
انتشار تصویر سردار هنگام بازی والیبال؟ شما حاشیه‌هایش را نروید. ایشان از قبل صحبت کرده بود و هماهنگ شده است. مربی تیم در جریان است و همه می‌دانند.

* تیم ملی به هماهنگی نیاز دارد
اردوهای تیم ملی در فیفادی؟ قطعا این فیفادی‌ها باید باشد. به هر حال ما یک تیم هستیم که هم بازیکن باتجربه داریم و هم جوان. ضمن اینکه یک سری بازیکن جدید وارد تیم شده‌اند و به هماهنگی نیاز داریم و تمرینات و بازی‌های بیشتری انجام دهیم. این واضح است که (انجام بازی در فیفادی) برای همه تیم‌ها مهم است. طبق چیزی که من می‌دانم، آقای تاج و سرمربی صحبت‌هایی با هم انجام داده‌اند و امیدوارم چیزی را از دست ندهیم.

ممنون می‌شوم درباره تیم ملی سوال کنید!
مقصد احتمالی در تیم‌های بزرگ اروپایی؟ من دوست دارم به همه شما احترام بگذارم و به سوالات پاسخ دهم. ولی اگر درباره تیم ملی صحبت کنید، خیلی ممنون می‌شوم.

* هر چه در توان داریم برای تیم ملی می‌گذاریم
فضای جدید تیم ملی؟ قطعاً فضای مناسبی دارد. ما اینجا هستیم تا هرچه در توان داریم برای تیم ملی بگذاریم. ابتدای صحبت‌هایم گفتم، همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا خوب تمرین کنند و برای ایران افتخار کسب کنند.

ما در آسیا حکم برزیل و آرژانتین را داریم
شانس قهرمانی در آسیا؟ ما در آسیا حکم برزیل و فرانسه و انگلیس و آرژانتین در جام‌جهانی را داریم. ما یکی از شانس‌های قهرمانی در آسیا هستیم و فقط به یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم نیاز داریم. باز هم می‌گویم، یک سری بازیکنان جدید هستند و اگر این هماهنگی بیشتر شود، می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و شانس قهرمانی داریم.

در تیم ملی باندبازی وجود ندارد
گوش به فرمان نبودن طارمی و آزمون برابر کادرفنی جدید؟ طبق چیزی که من در اردو دیدم، همه بازیکنان خیلی حرفه‌ای هستند و این فقط مختص به من نیست و به آنها افتخار می‌کنم. در تیم ملی باندبازی وجود ندارد و ۱۰ سال است که با هم دوست هستیم. این صحبت‌ها فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود. چیزی که واقعیت دارد را در زمین مسابقه دیدید. اگر کم‌کاری از من یا کس دیگری از تیم را دیدید می‌توانید این سوالات را مطرح کنید. به همه احترام می‌گذاریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم. از طرف همه بازیکنان می‌گویم مطمئن باشید که هیچوقت کم‌کاری نکرده و نخواهیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.