وضعیت لژیونر ایرانی بعد از زلزله :فقط مانده ام چگونه زنده هستم!؟

از سراسر وب

اکنون به خاطر زنده بودنم خدا را شکر می‌کنم. البته نمی‌دانم چگونه زنده هستم.

قلی‌زاده در مورد شرایط خود پس از زلزله مهیب و ۷.۸ ریشتری ترکیه اظهار داشت: روز گذشته برای بازی کاسیم پاشا و هاتای اسپور به شهر هاتای رفته بودیم.

در زمان وقوع زلزله در شهر هاتای بودیم. از ۴:۳۰ صبح تا ۱۲ مقابل هتل بودیم و تمام وسایل‌مان در این هتل که بخشی از آن تخریب شده بود، قرار داشت.وی افزود: ساعت ۱۲ ظهر به شهر آدانا آمدیم و آنجا با پرواز اختصاصی باشگاه کاسیم پاشاه راهی استانبول شدیم.

اکنون به خاطر زنده بودنم خدا را شکر می‌کنم. البته نمی‌دانم چگونه زنده هستم.

در زمان خروج از هتل، فقط توانستم یک لحظه موبایل خودم را بردارم.

وضعیت بد پس از زلزله

همه خانه‌های اطراف هتل تخریب و با خاک یکسان شده بودند. از ساختمان هتل ما نیز بخش کمی باقی مانده و شانس آوردیم این هتل نوساز بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: زنان و کودکان زیادی در آن شرایط گریه می‌کردند.

در زندگی‌ام چنین چیزی را ندیده بودم. این زلزله ۷.۸ ریشتر قدرت داشت و همین موضوع نشان می‌دهد چه فاجعه‌ای رخ داده است.

هنوز بخش زیادی از وسایل من در هتل جا مانده و هیچکس نمی‌تواند مجدد وارد آنجا شود. نمی‌دانم باید چه کاری انجام بدهیم. خدا شانس مجددی برای زندگی به من داد.

قلی‌زاده عنوان کرد: جان مادرم را قسم می‌خورم که نمی‌توانم درمورد این شرایط سخت صحبت کنم و فقط مانده‌ام چگونه زنده هستم.

البته ساق پای من دچار بریدگی شده و احساس شکستگی در ناحیه دنده دارم. در این قسمت از بدنم خیلی درد دارم و باید عکسبرداری کنم.

خدا را شکر می‌کنم از این مهلکه جان خود را از دست ندام و اکنون در استانبول حضور دارم.

علی کریمی در ترکیه: حال من و مجید حسینی خوب است

علی کریمی هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه از شرایط خود و دیگر هم‌تیمی ایرانی‌اش بعد از زلزله در این کشور خبر داد.

او نوشت: “حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.البته در شهر کایسری آنطور که پیگیر شدم زلزله را احساس کردند اما آنطور جدی نبوده است.

الان هم حالمان خوب است.

آنطور که از اخبار متوجه شدیم صدمات و تلفات و خسارت زیادی داشته و از این بابت واقعا ناراحتیم. یکی از شهرها در برف سنگین است و بیشتر پروازها هم لغو شده، با این شرایط بعید است مسابقات ادامه پیدا کند.

اینطور که می‌گویند یک زلزله شدیدتر هم در راه است و امیدوارم اتفاق بدتری در پیش نباشد و همه مردم در تمام دنیا در آرامش و سلامت باشند.

من واقعا نگران مردم عزیز کشورم و خصوصا عزیزان در خوی هستم که این روزها درگیر زلزله هستند.

 

امیدوارم خیلی زود شرایط در آنجا نیز به سمتی برود که در این سرما امکانات مناسب ترتیب داده شود. برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.