وضعیت هوای کشور تا عید چگونه است؟

از سراسر وب

سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

در روز جمعه شدت بارش در نیمه غربی بیشتر خواهد بود. همچنین سامانه بارشی دیگری هم روز دوشنبه وارد کشور می‌شود و نیمه غربی را در بر می‌گیرد و روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد بارش خواهیم بود.

جمعه بارش‌های شدیدی را در خوزستان، چهارمحال و بختاری، لرستان و بخش‌هایی از استان اصفهان، استان مرکزی، تهران و البرز شاهد خواهیم بود.

برای روز شنبه هم شاهد بارش‌هایی در نیمه غربی به ویژه استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمر، لرستان، ایلام و همچنین غرب اصفهان، تهران، البرز و قزوین خواهیم بود. همچنین بارش‌ها در آذربایجان شرقی و غربی هم خفیف خواهد بود.

دوشنبه مجدد بارش‌ها از نیمه غربی آغاز می‌شود و ابتدا استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، خوزستان و زنجان را در بر می‌گیرد.

در روز سه شنبه حجم بارش‌ها افزایش پیدا می‌کند و در استان‌های فارس، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمر، ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، مرکزی، همدان و قم شاهد بارش باران خواهیم بود.

در چهار محال و بختیاری، لرستان، ایلام و نیمه شمالی خراسان، کهکیلویه و بویراحمر، غرب کرمانشاه، جنوب و غرب آذرباییجان غربی، بارش‌ها بسیار شدید خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.