پاسخ رضا کیانیان به رسایی: چرا ردصلاحیت شدی؟

از سراسر وب

بهارنیوز نوشت: رضا کیانیان «بازیگر سرشناس سینما و تئاتر» با انتشار یادداشتی به اظهارات شیخ حمید رسایی نماینده پیشین مجلس، که از دستگاه قضایی خواسته بود که به علی دایی، یحیی گل محمدی و رضا کیانیان سیلی بزند! واکنش نشان داد و خطاب به این روحانی تندرو نوشته است:

ببین خودت سر شوخی رو وا کردی!

البته من شوخی نمی‌کنم. جدی میگم.

۱. من افتخار می‌کنم نامم در کنار بزرگترین فوتبالیست‌های وطنم برده بشه.

۲. وقتی می‌خوای نام کسی رو ببری یاد بگیر درست صحبت کنی. «این» خطاب به چیز است نه انسان. «این» رو احتمالاً در فرهنگ جمع خودتون زیاد مصرف می‌کنید. قولی هست که می‌گوید: کافر همه را به کیش خود پندارد.

۳. دروغ‌های مرا بشمار. البته اگر می‌توانی! اگر هم نتوانی از تو شکایتی نمی‌کنم.

۴. ذهن تو فقط با بگیر و ببند آشناست نه گفتگو. برای همین است که فقط با سفارشِ بگیر و ببند این و آن، می‌توانی خودت را مطرح کنی! چون استدلال نداری. حتا سفسطه هم نمی‌دانی.

۵. فقط دشمنی بلدی. چون هیچ گاه از دوستی و مهر، کسی از تو نشنیده. حتا وقتی نمایندهٔ مردم بودی. فقط مخالفت و نهی و بستن و قلع و قمع بلد بودی و هستی.

من که با تو و امثال تو کاری ندارم. چون لزومی نمی‌بینم. ولی چون مدتی مطرح نبودی و دوست داشتی با دشمنی با بزرگان فوتبال مطرح شوی، من هم نام تو را نمی‌برم ولی ویدیوات را می‌گذارم تا مطرح شوی، حالت خوب بشه و برگردی به همان جایی که از آن آمده بودی

۶. راستی هیچ وقت توضیح ندادی چرا شورای نگهبان صلاحیت‌ات را رد کردند؟

۷. اصلاً کسی از تو چیزی پرسیده بود که خودت رو انداختی وسط؟ راستی کجا هستی؟ چه می‌کنی؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.