پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی و آمریکا معادله را به نفع محور مقاومت تغییر داد

از سراسر وب

حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها در خاک عراق و مقر موساد در سوریه پیام روشنی به صهیونیست‌ها و آمریکا داشت که اگر بخواهند کوچک‌ترین خطری برای ایران ایجاد کنند، تمام خاک اراضی اشغالی می‌تواند در سیطره موشک‌های ایران باشد.

ابوالفضل ظهره‌وند، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «در ابتدا اقدام مقتدرانه سپاه را تبریک می‌گویم. پس از حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به غزه و ادامه آن چنین اقدامی بسیار لازم و ضروری بود. به نظر من حمله به مقر موساد و تروریست‌ها معادله را به نفع محور مقاومت تغییر داد. اکنون هم می‌بینیم که کابینه نتانیاهو در حال فروپاشی است و رژیم صهیونیستی بخش ععمده‌ای از نیروهایش را از غزه بیرون کشیده است. پاسخ ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار کوبنده بود و یک هشدار روشن هم داشت؛ اینکه اینجا دیگر جای این بازی‌ها نیست و اگر خطری ایران را تهدید کند، به سرعت پاسخی بسیار کوبنده داده خواهد شد».

او ادامه داد: «من تصور می‌کنم بعد از حمله سپاه به مقر تروریست‌ها و موساد، رژیم صهیونیستی تا چندروز آینده غزه را ترک کند. اکنون وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی می‌گوید که غزه را باید مردم غزه اداره کنند؛ یعنی آنها به هیچ یک از اهدافشان از جمله کوچ‌دادن مردم غزه، نابودی حماس و در تصرف‌گرفتن غزه نرسیده‌اند و اکنون سرافکنده مشغول عقب‌نشینی هستند».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «اقدام غرورآفرین سپاه، پاسخی دندان‌شکن به شرارت‌های صهیونیست‌ها بود و در روزهای آینده اخبار خوب دیگری هم خواهیم شنید».

ظهره‌وند در پایان گفت: «عملیات سپاه پیام روشنی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت که ایران به راحتی و به صورت عملی می‌تواند تمام شهرهای اسرائیل را هدف موشک‌ قرار دهد؛ به تعبیر دیگر علاوه بر آنکه یک عملیات دقیق نظامی بود، پیام سیاسی مهمی هم داشت».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.