پرسپولیس با برد برابر نفت و گاز گچساران به دور بعدی جام حذفی صعود کرد

از سراسر وب

پرسپولیس با برد برابر نفت و گاز گچساران به دور بعدی جام حذفی صعود کرد .

شرح گل ها :

پرسپولیس ۱ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۳۸ – مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۲ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۴۷- دانیال اسماعیلی فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

پرپسولیس ۳ – نفت و گاز ۰ (دقیقه ۵۵- عیسی آل کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

 

 دقایق حساس:

دقیقه ۵: پاس در عمق روی اشتباه حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم کمک داور مردود کرد.

دقیقه ۴۴: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با واکنش گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

دقیقه ۵۲: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرامش در آغوش دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: روی یک ضد حمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.