پرسپولیس با برد نفت آبادان موقتا صدرنشین شد

از سراسر وب

ر یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پرسپولیس در آبادان میهمان نفت آبادان بود و موفق شد پیروزی پرگلی به دست بیاورد.

باتوجه به شرایط در پایین جدول و گزینه سقوط بودن صنعت نفت، این مسابقه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و از طرفی پرسپولیس که در کورس قهرمانی قرار دارد در پی رسیدن و ماندگار شدن در صدر جدول بود و تنها به پیروزی فکر می‌کرد و با سه گل به این هدف دست یافت.

شرح گل ها :

صنعت نفت صفر – پرسپولیس یک (دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر): سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست و مدافع پیشتاخته پرسپولیس دروازه را باز کرد.

صنعت نفت صفر – پرسپولیس دو (دقیقه ۶۶: عیسی آل‌کثیر): اورونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل‌کثیر با شوتش دروازه را باز کرد.

صنعت نفت صفر – پرسپولیس سه (دقیقه ۷۱: حسین کنعانی): حسین کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فریب دادن پیام پارسا، با پای راست توپ را خلاف جهت به سمت راست خودش زد.

لحظات حساس:

دقیقه ۳: فرصت عالی برای پرسپولیس روی کرنر کوتاه عالیشاه و سانتر ترابی که با ضربه سر عیسی همراه شد و دروازه‌بان توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۳: آل‌کثیر دروازه نفت را باز کرد اما پرچم کمک داور بالا رفت‌.

دقیقه ۲۴: شوت سنگین طالب ریکانی با جای‌گیری مناسب رفیعی در اختیار گلر پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: شوت زمینی و خطرناک کی‌شمس از روی خط محوطه، با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: ضربه سر یوسف کی‌شمس از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد و توپ به دست مصطفی احمدی خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۸۵: شوت دانیال اسماعیلی‌فر از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: فرصت خطرناک برای صنعت نفت که ابتدا عبدالکریم توپ را از روی خط دور کرد و سپس شوت تهی‌دست به تیرک افقی برخورد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.