فرماندار قصرشیرین از انصراف پنج نامزد مجلس دوازدهم در سومین روز مهلت تعیین شده برای تبلیغات رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبرداد.

محمد نجفی افزود: پنج نامزد انتخاباتی به نام های (جهانگیر قمری، علیرضا شکربیگی، فرمان شهبازی، محمدیارکرمی و میثم کریمی) امروز به صورت رسمی و با مراجعه به ستاد انتخابات قصرشیرین از ادامه رقابت ها برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قصرشیرین انصراف دادند.

وی اظهار کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۳۰ نامزد تایید صلاحیت شدند که با انصراف پنج نفر، اکنون ادامه رقابت ها برای تصاحب یک صندلی نمایندگی مجلس در این حوزه با حضور ۲۵ نامزد انجام می شود.
فرماندار قصرشیرین، همچنین از نامزدها خواست تا در مکان های تعیین شده از سوی شهرداری برای نصب پوستر و عکس های تبلیغاتی اقدام کنند.نجفی تعداد کل شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را ۲۶۲ شعبه عنوان کرد و گفت: در مجموع بیش از ۳۵۰۰ نفر از عوامل مختلف اجرایی، بازرسی و نظارت و امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در این حوزه عهده دار هستند.
وی ادامه داد: تبلیغات نامزدها از سوم تا نهم اسفندماه به صورت قانونی ادامه خواهد داشت.
طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.