پوز دادن دولت به مردم برای ایجاد تورم و گرانی

از سراسر وب

سید احسان خاندوزی پیش از ظهر امروز ۱۹ بهمن در حاشیه بازدید از رویداد ملی روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، ضمن تبریک عید مبعث و تقارن آن با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از تمام افرادی که برای برگزاری رویداد روایت پیشرفت تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنیم، چراکه در این نمایشگاه بخشی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه بسیاری از اذهان جامعه با این پیشرفت‌ها آشنا نیست، بیان کرد: باید این خلأ اجتماعی و عمومی پوشش داده شود که رویداد روایت پیشرفت نیز در همین راستا برپا شده است.

وی اضافه کرد: به موازات زحمتی که به عنوان رویداد روایت پیشرفت انجام می‌شود، باید در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نیز روایت‌های پیشرفت دستگاه‌های مختلف، تولید کنندگان، مدیران، شرکت‌های دانش بنیان، جوانان و نخبگان بیش از پیش به گوش مردم برسد.

خاندوزی با تاکید بر اینکه دولت نیازمند استفاده از ظرفیت‌های قدرتمند اجتماعی و مردمی است، خاطرنشان کرد: دشمن هجمه رسانه‌ای سنگینی به ما وارد می‌کند، باید تا هر اندازه که می‌توانیم دستاوردهای دولت را بیش‌تر به گوش مردم برسانیم چراکه این گونه شیرینی اقدامات و تلاش‌ها بیش‌تر حس خواهد شد.

وی از عرصه افکار عمومی به عنوان موضوعی مهم و مورد تأکید نزد رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: باید در این عرصه با قدرت‌تر و موفق‌تر عمل کنیم تا دستاوردهای انقلاب و دولت برای مردم تبیین شود و نباید به هیچ سطحی از پیشرفت قناعت کنیم.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره در مسیرهای پرفراز و نشیبی بوده است چراکه دست‌اندرکاران کشورهای مختلف دوست ندارند رفاه، بزرگی و عزت ملت ایران را ببینند و به دنبال متوقف کردن این پیشرفت‌ها هستند، افزود: ملت ایران همواره به دنبال موفقیت بوده و دولت سیزدهم نیز خودش را وقف این هدف کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.