پیش بینی وضعیت بازار مسکن در دو ماه پایانی سال

از سراسر وب

 محله لویزان در منطقه ۴ تهران قرار دارد و از سمت شمال به بزرگراه سرلشکر بابایی متصل می‌شود.این محله از شمال با بزرگراه بابایی، از شرق با خیابان هنگام، از جنوب با بلوار استقلال و بزرگراه زین‌الدین و از غرب با بزرگراه امام علی و خیابان محمدی متصل شده است.

یک واسطه‌گر ملکی در محله لویزان در گفتگو با با اکوایران می‌گوید:هم‌اکنون وضعیت معاملات ملکی این محله در وضعیت رکود قرار دارد .

اواین ر کود را تا پایان سال ثابت پیش‌بینی می‌کند و می گوید :تعداد فایل‌های به قیمت و با موقعیت و امکانات مناسب افزایش یافته است .

به گفته وی، هم‌اکنون متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این محله، ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان است؛ هر متر از واحدهای نوساز نیز به قیمت ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان و هرمترمربع مسکن غیر نوساز نیز، ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله لویزان، واحدی با ۷۸ مترمربع زیربنا و ۱۲ سال ساخت و دو خوابه، به همراه امکاناتی همچون آسانسور  و انباری و پارکینگ، ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و واحدی با ۱۱۵ مترمربع زیربنا و ۶ سال ساخت به همراه امکاناتی که ذکر شد، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با این امکانات، آپارتمانی ۷۴ متری و ۴ سال ساخت نیز، ۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان و واحدی با ۹۰ مترمربع زیربنا و ۱۷ سال عمربنا و بدون آسانسور و پارکینگ، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

photo_2024-01-28_14-30-21

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.