چرا برخی سلبریتی‌ها در حادثه تروریستی کرمان سکوت کردند؟

از سراسر وب

یک فیلم‌ساز جوان یزدی گفت: سلبریتی‌هایی که وارد مسائل سیاسی شده و نسبت به شهادت مردم بی‌گناه غزه، کرمان و شهدای امنیت سکوت می‌کنند، هنرمند واقعی و بزرگ نیستند.

علیرضا طحان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با گلایه از سلبریتی‌هایی که تنها دستمزد بالا برایشان ملاک و ارزش محسوب می‌شود، اظهار کرد: همان‌هایی که روزی با تلویزیون مطرح شده و مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند، امروز نه‌تنها به تلویزیون بلکه نسبت به همان مردم هم بی‌اعتنا هستند.

وی افزود: دلیل سکوت معنادار این سلبریتی‌های به‌ظاهر هنرمند در برای شهادت کودکان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه، شهدای مظلوم کرمان و یا ۱۱ شهید نیروی انتظامی که خانواده‌هایشان برای امنیت ما داغدار عزیزانشان شدند، چیست؟

این فیلم‌ساز یزدی خطاب به سلبریتی‌ها گفت: شما که مدعی مردمی بودن هستید، آیا حاضرید به خاطر همین مردم و جوانان مملکت خود از دستمزدهای نجومی چشم‌پوشی کرده و در فیلم‌های فیلم‌سازان جوان و مستعد که می‌توانند نقش بسزایی در پیشرفت این جامعه داشته باشند، بازی کنید؟

طحان‌زاده با تأکید بر این‌که سلبریتی هرگز هنرمند واقعی و بزرگ نیست، گفت: ما در کشورمان هنرمندان بسیار بزرگ و انقلابی فراوان داریم که سال‌های دور پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشته و هرگز وارد بازی‌های سیاسی نشدند.

این تهیه کننده یزدی به سایر کارگردانان و فیلم‌سازان جوان نیز توصیه کرد تا در کارهای خود از هنرمندان پیشکسوت که با هنرشان بزرگ و مطرح‌شده‌اند، دعوت به همکاری نمایند.

علیرضا طحان زاده تهیه‌کننده و نویسنده فیلم کوتاه است که فعالیت هنری خود را با «نمایش ۷۳۷» آغاز کرد، او در سال ۹۹ فیلم کوتاهی به نام مسافر برای شهدای سلامت در شرایط کرونایی در وصف پرستاران و کادر بهداشت و درمان کشور ساخت و به نرجس خانعلی زاده اولین شهید سلامت تقدیم کرد.

وی یک فیلم به نام «در خانه بمانیم» با لهجه یزدی، «هرم» با موضوع شرکت‌های هرمی، «هنرمند گرسنگی» و همچنین سریال نمایش خانگی «آسوده باش» را در پرونده هنری خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.