چند عکس از غذاهای سلف دانشگاه‌ که حال همه را بهم زد

از سراسر وب

طی روزهای گذشته برخی دانشجویان عکس‌هایی را از غذای سلف دانشگاه‌شان به اشتراک گذاشته‌اند که حسابی بحث برانگیز شده.غذاهایی به زعم خودشان چندش‌‌آوری که در ادامه تعدادی از آن‌ها را آورده‌ایم.

سبزی پلو با ماهی

البته با این زاویه و چیدمانی که عکس دارد، نمی‌شود نتیجه گرفت که الزامات این غذا بی‌کیفیت است، این که نگاه ماهیِ مُرده در تصویر را ابزاری برای بی‌کیفیت دانستن غذا بدانیم کمی نیرنگ در خودش دارد.

ترکیب قرمه سبزی + زردآلو

این هم عکس مشکوکی‌ست، این که زردآلو در کنار غذا قرار گرفته لزوما معنی بدی نمی‌دهد، اصلا وجود میوه فصل در کنار غذا انصافا چه بدی دارد؟ سلف‌ها شاید معضلات بنیادین دیگری دارند در این روزها، زردآلو که نشد ایراد؟!

خوراک کتف و بال

پشت آشپز و کیفیت این بال و کتف نمی‌شود ایستاد، از دور و از فرسنگ‌ها فاصله نشان می‌دهد که خوردن چنین غذایی کاری بسی دشوار است، این روزها کلا خوردن مرغ به واسطه هورمون موجود در آن کار غامضی‌ست.

پلو و خورشت فسنجون

رنگ رخسار خبر می‌دهد از کیفیت فسنجان فوق‌الذکر، بافت پیوسته هولناک فسنجان رنگ پریده در این عکس، دل هر انسان آزاده‌ای را می‌لرزاند. خب برادر من، اگر امکانش را نداری، چنین غذایی را عرضه نکن!

بیف استروگانوف

البته باز هم وجود میوه فصل اتفاق مبارکی‌ست اما بیف موجود در عکس بیشتر پیف نشان می‌دهد تا بیف، واقعا کاش کمی شبیه عنوانش شیک باشد

گوشت و بادمجان

شبیه به خورشت‌ها دوران سربازی‌ست، کسی البته از مسئولین محترک که زحمت تورم افسارگسیخته گوشت را کشیده‌اند توقع ندارد که در غذای سلف دانشگاه‌ها گوشتی هم باشد

میرزاقاسمی

یک کُپه میرزاقاسمیِ هولناک به روایت تصویر که خوردنش دل شیر می‌خواهد

خوراک لوبیا تو همین حجم

این خوراک لوبیا را می‌شود به عنوان یک فاجعه مفهومی به معتبرترین گالری‌های هنری عرضه کرد، خودِ خوراک لوبیا اساسا هولناک است، وای که این گونه عرضه شود

کوفته تبریزی

کوفته رنگ پریده و بی‌حال و احتمالا حال خراب‌کُن.

و در آخر همبرگر مخصوص

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.