کدام سلبریتی‌ها زیباترین چشم‌ها را دارند

از سراسر وب

ی از مولفه های جذابیت داشتن چشم هایی زیبا است که افراد را جذب میکند. بسیاری از سلبریتی های دنیا چشمانی جذاب دارند که در اولین نگاه میتواند مخاطب را به آنها جلب کند. اگر اهل دیدن فیلم های هالیوود و بالیوود باشید ، تا حدودی با سلبریتی هایی که زیباترین چشم های دنیا را دارند آشنا هسیتد .
آیشواریا رای متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور بازیگر هندی و دختر شایسته ی دنیا در سال ۱۹۹۴ است . طی نظرسنجی که در سال ۲۰۰۸ در کشور هندوستان انجام شد وی به عنوان محبوبترین بازیگر زن هندوستان برگزیده شد. در این نظرسنجی بعد رانی موکرجی و کرینا کاپور کاترینا کایف رتبه های بعد را به خود اختصاص دادند .
امبر هرد با نام اصلی امبر لارا متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس می باشد، او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در یک درام ورزشی به نام چراغ های جمعه شب با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد.
جیجی حدید زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۵ مدل آمریکایی است. پدر او محمد حدید فلسطینی و مادر او یولاندا حدید مدل سابق است. او یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر بنام انوار حدید نیز دارد
آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است . او بارها توسط رسانه ها به عنوان زیباترین وجذاب ترین زن انتخاب شده است. پیپل در سال ۲۰۰۶ او را زیباترین زن معرفی کرد .
پنلوپه کروز متولد ۲۸ آوریل ۱۹۷۴ بازیگر اسپانیایی است. وی در ۱۵ سالگی توسط یک آژانس استعداد یابی شناخته شد، سپس اولین کار بازیگری خود را در ۱۶ سالگی با حضور در تلویزیون آغاز کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.