کد اینترنت رایگان واقعی ۵۰ گیگی به مناسبت عید نوروز

از سراسر وب

اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل بمناسبت اعیاد شعبانیه اقدام به اعطای بسته اینترنت رایگان و بسته های مکالمه ویژه کرده اند. در ادامه جزئیات دریافت اینترنت رایگان را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم

چگونه اینترنت رایگان بگیریم؟ امروزه اینترنت بستر مناسبی برای پاسخگویی به سوالات، ابهامات و همچنین یک ابزار کمکی برای کسب‌وکار و حتی تفریح و گفتگو به شمار می‌رود. اینکه بخواهید از اینترنت خود به چه به منظوری استفاده کنید کاملا به تصمیم شما بستگی دارد. همانطور که می‌دانید اپراتورهای سیم‌کارت در کشور ما اینترنت را به صورت تعرفه‌های متفاوتی نظیر روزانه، ماهانه، شصت روزه، سالانه و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌دهند. اما چگونه کدهای اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل را دریافت کنیم؟ شما می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری که در ادامه معرفی می‌کنیم، در صورت عدم دسترسی به مودم یا هر یک از تجهیزات شبکه خود، به اینترنت متصل شوید.

هر یک از این بسته‌های دیتا، با توجه به میزان حجمی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، از قیمت‌های متنوعی نیز برخوردار هستند. اینکه بخواهید به صورت مداوم بسته‌های اینترنت خود را تمدید کنید یا اینکه از تعرفه‌های جدیدتر و بروزتر بهره ببرید انتخاب شما است. با این‌حال، خالی از لطف نیست که بدانید تمامی اپراتورها بنابر صلاح‌دید یا حتی به خاطر جنبه‌های تبلیغاتی در دوره‌های زمانی خاص با طی کردن شرایط ویژه اینترنت رایگان ارائه می‌دهند. با این مطلب برقچی همراه باشید تا کدهای اینترنت رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کد فعال سازی اینترنت رایگان

امروزه دسترسی به اینترنت، یکی از نیازهای اساسی بشر در عصر حاضر محسوب می‌شود. اینترنت رایگان یکی از خواسته‌های مردم در سراسر دنیاست تا بتوانند بدون پرداخت هزینه، از مزایای ارتباط آنلاین و دسترسی به اطلاعات بهره‌مند شوند. در ایران نیز اپراتورهای تلفن همراه، بسته‌های اینترنت رایگانی را برای مشترکان خود ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی بسته‌های اینترنت رایگان اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌پردازیم.

اپراتور نام طرح کد دستوری توضیحات
همراه اول دوشنبه‌سوری #۶۴۱*۱۰۰* دوشنبه آخر هر ماه می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۲۳:۵۹ شب کد #۶۴۱*۱۰۰* را شماره گیری کنید تا یک بسته اینترنت هدیه رایگان بین ۵۰۰ مگابایت تا چند گیگابایت برای شما فعال شود.

 

هدیه از ساعت ۵ صبح تا ۵ بعدازظهر روز بعد قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر اوقات، هدیه ارائه شده بسته‌های دیتای ۱ تا ۲ گیگابایت است.

هدیه تولد #۴۱۲۱*۱۰* همراه اول برای روز تولد شما چند پیشنهاد ویژه دارد که به انتخاب خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید:

 

با شماره‌گیری کد دستوری #۴۱۲۱*۱۰* یک بسته اینترنت ۲ گیگابایت

با شماره‌گیری کد دستوری #۴۱۱*۱۰* یک بسته مکالمه ۲۴ساعته رایگان

۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای با شماره‌گیری کد دستوری #۴۱۳*۱۰*

جوان #۱۱۵*۱*

 

#۱۲۲۳*۱۰*

استفاده‌کنندگان خطوط اعتباری که زیر ۲۵سال سن دارند می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، با شماره‌گیری کد‌های دستوری یک بسته نت هدیه نیز دریافت کنند که مدت زمان استفاده از آن ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است.

 

میزان هدیه برای هر شارژ به قرار زیر است:

شارژ ۵۰ هزار ریالی ۳۰۰ مگابایت یک روزه

شارژ ۱۰۰ هزار ریالی یک گیگابایت سه روزه

شارژ ۲۰۰ هزار ریالی ۳ گیگابایت سه روزه

شارژ ۵۰۰ هزار ریالی ۸ گیگابایت هفت روزه

شارژ یک میلیون ریالی ۲۰ گیگابایت هفت روزه

پرداخت غیرحضوری قبض موبایل #۱۱۵*۱۰* اگر سیم‌کارت دائمی دارید و قبض خود را قبل از ششم هر ماه پرداخت می‌کنید، همراه اول برای شما هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه یا ۲ گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه یا ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان در نظر گرفته‌است.
اپلیکیشن همراه اول بدون کد با نصب اپلیکیشن همراه اول می‌توانید از ۱۰گیگابایت اینترنت ۳روزه همراه‌اول بهره‌مند شوید.
سیم‌کارت ۴G بدون کد با تبدیل سیم‌کارت دائمی قدیمی همراه اول به سیم‌کارت ۴G از مزایایی چون بسته اینترنت ۲۰ گیگابایت هدیه بهرمن شوید.
سیم‌کارت دائمی جوانان بدون کد با خرید سیم‌کارت دائمی جوانان به مدت پنج ماه از اینترنت رایگان همراه اول بهره‌‌مند شوید:

 

۱۰ گیگابایت برای مدت ۳۰ روز اول

یک بسته ۱۰ گیگ ۴ ماهه در ابتدای ماه دوم

تبدیل سیم‌کارت بدون کد با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دائمی، همراه اول ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان به شما هدیه می‌دهد.

 

اپراتور نام طرح کد دستوری توضیحات
ایرانسل ورود به ایرانسل من خودکار با نصب و اولین ورود به اپلیکیشن ایرانسل من به صورت خودکار هدیه بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی دریافت می‌کنید.
خرید سیم‌کارت دائمی خودکار با خرید جشنواره سیم‌کارت دائمی و برقراری اولین تماس از هدایا و مزایایی زیر بهره‌مند می‌شوید:

 

۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۶ ماهه

۹۰۰ دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار ۶ ماهه

۹۰۰  پیامک رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار ۶ ماهه

۶ ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خطوط داخلی

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی خودکار با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی از هدایا و مزایایی زیر بهره‌مند می‌شوید:

 

۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۶ ماهه

۹۰۰ دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار ۶ ماهه

۹۰۰  پیامک رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار ۶ ماهه

۶ ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خطوط داخلی

کمپین حذف قبض کاغذی ارسال عدد ۱ به سرشماره ۲۴۶۵

 

استفاده از اپلکیشن ایرانسل من

دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی با حذف قبض کاغذی خود به یکی از دو روش اشاره شده از یک گیگ اینترنت یک روزه بهره‌مند می‌شوند
دعوت از دوستان خودکار با استفاده از گزینه «دعوت از دوستان» در منوی اصلی اپلیکیشن ایرانسل‌من و بعد از نصب و اولین ورودشان، ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌کنید.
دعوت از دوستانتان به سیم‌کارت دائمی خودکار شماره اعتباری دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۹۲ پیامک کنید، به این طریق  آن‌ها را به تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی دعوت کرده‌اید، در صورتی‌که دوستان شما این دعوت را پذیرفته و سیم‌کارت خود را‌به دائمی تبدیل کنند، بسته هدیه ۲ گیگابایتی یک‌ماهه برای شما فعال خواهد شد.
دعوت به ۴G خودکار شماره دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۱۶ پیامک و دعوت آنها به تبدیل سیم‌کارتشان به ۴G  یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید.
هدیه دعوت به لنز خودکار شماره دوستان ایرانسلی خود را به ۳۱۱۳ پیامک و آنها را به لنز دعوت کنید، اگر دوست ایرانسلی شما لنز را نصب و در آن ثبت‌نام کند، یک گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه به شما هدیه داده می‌شود.
۶۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل خودکار با خرید سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰ ایرانسل با توجه به نوع سیم‌کارت شما از ۳۰ گیگابایت اینترنت ماهیانه تا ۵۰ گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت ۱۲ ماه می‌توانید بهره‌مند شوید
۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان خرید سیم‌کارت اعتباری گلچین خودکار با خرید سیم‌کارت اعتباری گلچین ایرانسل از هدایای ویژه‌ای شامل ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل، ۲ هزار دقیقه مکالمه رایگان با خطوط داخلی کشور، ۲ هزار پیامک رایگان و ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه برخوردار شوید.
استقبال از بازگشت خودکار کاربرانی که بین ۳۰ تا ۹۰ روز از آخرین ورود آن‌ها به اپلیکیشن ایرانسل من گذشته باشد، با اولین ورود مجدد پس از این مدت می‌توانند از ۱ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل دریافت کنند.
سیم‌کارت دائمی زرین خودکار با خرید سیم‌کارت دائمی زرین از مزایایی چون ۳۲۰ گیگابایت اینترنت ایرانسل رایگان برخوردار شوید.

اینترنت رایگان

اپراتور نام طرح کد دستوری توضیحات
رایتل هدیه روز تولد *۲۳۲# با وارد کردن کد دستوری در روز تولد خود، یکی از جوایز ۲ گیگابایت اینترنت رایگان رایتل و یا ۶۰ دقیقه مکالمه غیر رایتلی را به دلخواه انتخاب نمایید.
نصب اپلیکیشن خودکار با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن رایتل می‌توانید از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ۱ روزه بهره‌مند شوید.
طرح انرژی خودکار با خرید سیم‌کارت اعتباری طرح انرژی، بسته به طرح ۶ و ۱۴ گیگابایت بسته اینترنت یک ماهه به شما تعلق می‌گیرد.
طرح جوان خودکار در طرح جوان مخصوص دانشجو‌ها با خرید سیم‌کارت اعتباری از مزایایی چون ۲۵ گیگابایت اینترنت رایگان رایتل ۹۰ روزه بهره‌مند شوید.
۳ دهک پایین جامعه خودکار رایتل برای ۳ دهک پایین جامعه طرح اینترنت ۴ماهه رایگان را با فعال سازی در درگاه ملی خدمات هوشمند دولت هدیه می‌دهد.
طرح دست‌دوز #۲۲۲* با شماره‌گیری کد دستوری، بسته‌های اینترنت و مکالمه تخفیف‌دار را متناسب با میزان مصرف خود مشاهده می‌کنید.
طرح X100 خودکار با خرید سیم‌کارت‌های دائمی رایتل می‌توان از هدیه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت همراه به مدت یکسال بهره‌مند شوید.
X40 خودکار با خرید سیم‌کارت‌های دائمی رایتل می‌توان از هدیه ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه به مدت یکسال بهره‌مند شوید.
تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائم خودکار با تبدیل سیم‌کارتهای اعتباری به دائمی رایتل، ۶۰گیگابایت اینترنت یکساله به عنوان هدیه دریافت کنید.
جمعه رایتلی خودکار هر جمعه در اپلیکیشن رایتل بسته اختصاصی مجانی برای هر مشترک به صورت تصادفی به مدت ۲۴ساعت ارائه می‌شود.

اعلام بسته تخفیفی ایرانسل و اینترنت رایگان برای اعیاد شعبانیه

ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه، بسته تخفیفی پنج ساعت مکالمه درون شبکه، برای همه مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت امام سجاد (ع) و نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، بسته مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته مکالمه درون شبکه، شامل پنج ساعت مکالمه ایرانسلی را تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، از روز ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، تا پایان روز ۶ اسفند خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است و محدودیتی در خرید و فعال‌سازی آن وجود ندارد.

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان دولت

براساس اطلاعات اعلامی از وزارت ارتباطات، فعال‌سازی اینترنت رایگان دولت با اختصاص ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگابایت اینترنت بین الملل) برای سیم‌کارت‌های شهروندان در تاریخ ۱۰ دی‌ماه آغاز شده است. شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمت بهره‌مند شوند.

مراجعه به سایت فعال سازی اینترنت رایگان دولت (my.gov.ir)

برای ثبت‌نام در اینترنت رایگان دولت، ابتدا به سامانه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و شماره همراه و کد امنیتی را وارد نموده و سپس روی “ارسال رمز یکبار مصرف” کلیک کنید. توجه داشته باشید که شماره همراه باید به نام خود باشد.

انتخاب گزینه فعال سازی اینترنت رایگان هدیه دولت

در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به بخش “فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان هدیه دولت” بروید و در قسمت داشبورد، گزینه مربوطه را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بسته اینترنت را بر روی همان شماره فعلی خود فعال کنید، روی دکمه تأیید کلیک کنید. در غیر این صورت، شماره موبایل دیگری که به نام شما است را وارد کرده و سپس دکمه تأیید را فشار دهید.سپس شماره تلفن همراه برای دریافت اینترنت رایگان دولت تایید میکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.