گردهمایی اهالی هنر در پاسداشت عملیات وعده صادق

از سراسر وب

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم؛ پس از انجام عملیات غرور آفرین “وعده صادق” و برخی اظهارنظرها در این زمینه؛ اهالی فرهنگ و هنر درپاسداشت این پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی، در حوزه هنری گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که با اجرای فاطمه افشاریان مجری تلویزین و حضور برخی شعرا، چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، حاضران به اهمیت و خط قرمز بودن امنیت کشورمان تاکید کردند و در بخش‌های مختلف برنامه تعدادی از شعرا از جمله احمد بابایی، میلاد عرفان پور سروده‌هایی در این زمین را برای حاضران خواندند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , سپاه پاسداران | سپاه , هنرمندان , فرهنگ و هنر ,

احمد بابایی قبل از خواندن سروده‌اش، درباره سرودن منظومه جدیدش گفت: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند. با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

همچنین در این مراسم گروه‌های سرود در بخش‌هایی برای حاضران قطعاتی را اجرا کردند و موسیقی حماسی هم زینت بخش مراسم شد. امیر حقیقت نیز از جمله خوانندگانی بود که به اجرای یکی از آثار خود در زمینه وطن پرداخت و پس از آن مرشد میرزاعلی برنامه‌ای برای حاضران اجرا کرد.

در میان بخش‌های موسیقایی و اجرای اهالی هنر با موضوع غزه و عملیات «وعده صادق» هنرمندان و حاضران در این رجزواره به بیان نقطه نظرات خود درباره این رویداد پرداختند. برخی پایداری کشور را منوط به حفظ امنیت دانستند و عملیات اخیر را درسی برای رژیم صهیونیستی که خط قرمزها را نشان می‌دهد و برخی دیگر   عملیات «وعده صادق»  را پاسخی به جنایت‌های چندین ساله صهیونیست‌ها.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , سپاه پاسداران | سپاه , هنرمندان , فرهنگ و هنر ,

لازم به ذکر است، پیش از این هم مدیران و هنرمندان فرهنگ و هنر کشور  با انتشار پیام‌هایی نسبت به عملیات «وعده صادق» واکنش نشان دادند. سیدمسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست ضمن انتشار برخی از آثارش با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: به امید زوال هرچه زودتر رژیم جعلی.

محمدمهدی دادمان،  رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز  با انتشار یک طرح گرافیکی با عبارت «نصرمن الله و فتح غریب» از اقدام جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

در این گردهمایی چهره‌هایی همچون هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض، محمود کسبی  حاضر در این مراسم بودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.