یحیی هواداران پرسپولیس را ناامید کرد

از سراسر وب

کسب یک برد در ۴ بازی اخیر و از دست دادن صدرنشینی باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکنان و کادرفنی تیمشان موضع بگیرند. پرسپولیس فصل قبل در کورس قهرمانی کم آورد و جام به رقیب سنتی رسید. با این حال یک نقل و انتقالات طوفانی و جذب چندین ستاره باعث شد تا هواداران پرسپولیس فقط به قهرمانی در این فصل فکر کنند و چیزی جز بالا بردن جام آن‌ها را خوشحال نخواهد کرد.

با این حال نتایج اخیر پرسپولیس هیچ نشانی از یک تیم قهرمان نداشته و تقریبا پیش بینی‌ها در مورد این تیم اشتباه درآمده است. هرچند پرسپولیس فقط ۳ امتیاز با صدرجدول فاصله دارد و هنوز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی است، ولی با این نتایج و با این مدل بازی کار بسیار سختی برای کسب قهرمانی دارد. به خصوص اینکه قرمزها دو رقیب جدی به نام استقلال و سپاهان را هم دارند که این روزها فوق العاده آماده هستند.

پرسپولیس تا اینجای فصل ۳۹ امتیاز کسب کرده و پشت سر سپاهان ۴۲ امتیازی قرار دارد. نکته تلخ برای پرسپولیسی‌ها این است که این تیم تا پایان هفته بیستم فصل قبل ۶ امتیاز بیشتر گرفته بود و ۴۵ امتیاز داشت. در واقع گل محمدی ۶ امتیاز از خودش و عملکردش در فصل گذشته عقب افتاده و همین موضوع نگرانی‌ها را در مورد پرسپولیس بیشتر می‌کند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.