۳۰ میلیون به حساب این افراد واریز شد

از سراسر وب

نوبت ششم وام ضروری ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد.

بازنشستگان افرادی هستند که سال‌ها از زندگی خود را صرف کار کرده‌اند و به دلیل سن و شرایط جسمی و روانی، دیگر قادر به کار کردن نیستند. بنابراین، پرداخت وام به بازنشستگان ضرورتی است که باید به آن توجه شود. این وام‌ها به بازنشستگان کمک می‌کنند تا هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند و به راحتی زندگی کنند. همچنین، پرداخت وام به بازنشستگان نشان از احترام به کار و تلاش آن‌ها در گذشته است و به آن‌ها اعتماد و امید به زندگی بهتر می‌دهد. بنابراین، دولت‌ها و سازمان‌ها باید به پرداخت وام به بازنشستگان توجه کنند و این حق را به آن‌ها بدهند.

در همین راستا با توجه به هماهنگی‌های انجام شده یکی از بانک‌ها به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز نوبت ششم  وام ۳۰ میلیون تومانی از ساعتی پیش به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. نتایج مشمولان دریافت این تسهیلات در نوبت‌های ۵، ۶ و ۷ در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-urgent-loan قابل مشاهده است.

همچنین حقوق دی‌ماه به حساب بازنشستگان و وظیفه‌بگیر صندوق بازنشستگی کشوری شب گذشته  واریز شد.

جزئیات پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد

بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.