توصیه جنجالی همسر وریا غفوری به فالوورهایش

از سراسر وب

مونا اردلان همسر وریا غفوری، یادداشت متفاوت و تاثیرگذاری را در صفحه شخصی اش خطاب به دنبال کنندگان اش منتشر کرده است.

جدایی عجیب وریا غفوری از فولاد خوزستان و‌ شایعه خداحافظی او از فوتبال حرفه ای، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

البته بعد از تکذیب خبر خداحافظی وریا توسط دوستان نزدیک اش، هنوز نمی توان با قطعیت این خبر را تایید کرد. چرا که کاپیتان سابق تیم استقلال تا به این لحظه با سکوت معنادار اش هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده است.اما مونا اردلان همسر وریا غفوری به تازگی یادداشت طولانی و پر مفهومی را در صفحه اینستاگرام اش برای به مخاطبین اش به نمایش گذاشته است.

 

با این وجود به نظر می رسد این متن معنادار و طعنه آمیز در این شرایط فعلی بی ربط به ماجرای های اخیر همسرش وریا غفوری نباشد.

اسم خاصی که عادل فردوسی پور روی وریا غفوری گذاشت

در روزهای گذشته خبری غافلگیرکننده مبنی بر خداحافظی وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال از دنیای فوتبال در فضای مجازی منتشر شد.

البته این خبر در حالی منتشر شد که وریا چندی پیش در اقدامی عجیب با نظر جواد نکونام از باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد.

با این حال پس از انتشار این خبر نزدیکان وریا غفوری ماجرای خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کردند و آن را شایعه ای بیشتر ندانستند.

همین امر سبب شده که حالا چهره های برجسته کشور با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی از این بازیکن سنندجی حمایت کنند.

در همین خصوص صفحه شخصی عادل فردوسی پور در اینستاگرام با انتشار تصویری از وریا غفوری از او حمایت کرده است.نکته جالب توجه این پست عنوان خاصی است که عادل به ستاره سابق تیم استقلال داده است. مجری برنامه نود خطاب به این بازیکن نوشت: همیشه کاپیتان.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.