نمایش آثار نقاشی بانوان هنرمند در فرهنگسرای اندیشه

از سراسر وب

فرهنگسرای اندیشه ۲ نمایشگاه نقاشی گروهی «از کتاب پلی به دنیای هنر» و «در آرزوی بهار» را با حضور بانوان هنرمند کشور برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه نقاشی گروهی «از کتاب پلی به دنیای هنر» ویژه برنامه جدید مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ است که در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، ۴۸ اثر نقاشی از لیلا شاهنجرینی به نمایش درآمده است.

آثار هنری نمایش درآمده در این نمایشگاه در رشته‌های لایه‌چینی برجسته، نقاشی خط و تصویر سازی است. همچنین ورکشاپ حضوری زیر نظر این بانوی هنرمند در طول برگزاری نمایشگاه برقرار است.

لیلا شاهنجرینی کاردانی رشته نقاشی از دانشگاه کرج و دانشجوی کارشناسی آموزش و پرورش است. وی تاکنون بیش از ۴۵ نمایشگاه حضوری و مجازی برگزار کرده و مجری برگزاری ورکشاپ‌های هنری متعددی بوده است.

کتاب هنری «مهر هنر»، «طلوع هنر» و «پل طلائی به دنیای هنر» از جمله آثاری است که توسط وی گردآوری شده است. او همچنین کتاب‌های «آموزش الفبا با نقاشی» و «شمعدانی‌های خیس» را کارگردانی کرده است.

نمایشگاه گروهی «از کتاب پلی به دنیای هنر» از امروز ۲ اسفندماه در نگارخانه اندیشه آغاز به کار کرده و تا ۱۱ اسفندماه برقرار است.

براساس این گزارش، نگارخانه اندیشه همزمان با برگزاری نمایشگاه لیلا شاهنجرینی، کارگاه نقاشی آبرنگ «در آرزوی بهار» را برگزار می‌کند.

در این نمایشگاه ۳ بانوی هنرمند نقاشی‌های خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داده‌اند. مهسا بقولی‌زاده، هدی هدایتی و زهرا حمزه در این نمایشگاه حضور داشته و آثار هنری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.